Agilent Technologies Agilent E5810A Uživatelská příručka Strana 108

  • Stažení
  • Přidat do mých příruček
  • Tisk
  • Strana
    / 159
  • Tabulka s obsahem
  • ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ
  • KNIHY
  • Hodnocené. / 5. Na základě hodnocení zákazníků
Zobrazit stránku 107
108 Chapter 4
Troubleshooting Information
This chapter gives guidelines to troubleshoot problems that may occur with
the E5810A LAN/GPIB Gateway for Windows, including:
Troubleshooting Overview
Checking the E5810A
Checking the Network
Checking PC Client Connections
Checking Instruments
NOTE
There are no user-serviceable parts in the E5810 LAN/GPIB Gateway for
Windows. If you suspect a hardware failure in the E5810, contact Agilent
Technologies for procedures to return the device. See “Contacting
Agilent” in the Front Matter for details.
NOTE
Cleaning Instructions. The only cleaning required (and authorized) for the
E5810 is to clean the exterior with a slightly dampened, clean cloth and
then dry the E5810 with a dry, clean cloth.
Zobrazit stránku 107
1 2 ... 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 ... 158 159

Komentáře k této Příručce

Žádné komentáře